คำตอบที่ได้รับเลือกจากเจ้าของกระทู้
ความคิดเห็นที่ 3
Dear All Employees,
On 22/7/21 from 13.30 onwards, the company will bring in a vendor to install acrylic partitioning panels to prevent the spread of COVID 19. Therefore the company asks all employees to please tidy up your work desk and store away your belongings to not obstruct the vendor's installation. You may also store away your belongings temporarily at the storage room on the first floor until the vendor is done with installation.
Sorry for the inconvenience,
On 22/7/21 from 13.30 onwards, the company will bring in a vendor to install acrylic partitioning panels to prevent the spread of COVID 19. Therefore the company asks all employees to please tidy up your work desk and store away your belongings to not obstruct the vendor's installation. You may also store away your belongings temporarily at the storage room on the first floor until the vendor is done with installation.
Sorry for the inconvenience,
แสดงความคิดเห็น
ไม่เก่งภาษารบกวนช่วยหน่อยได้มั้ยคะ T_T
ให้ทำการจัดโต๊ะให้เรียบร้อยเพื่อรองรับการติดตั้งพาทริชั่น อะคิลิค ป้องกัน Covid -19 ในออฟฟิศ ประโยคดังนี้
"ขอเรียนความร่วมมือไปยังทุกท่าน เนื่องจากในวันที่ 22/7/21 เวลา 13.30 น. เป็นต้นไป
จะมีVendors เข้าทำการติดตั้ง พาทริชั่น อะคริลิค สำหรับป้องกันโควิด จึงขอความร่วมมือไปยังพนักงานทุกท่านดังนี้
1.ขอให้พนักงานช่วยจัดเก็บสิ่งของบนโต๊ะของตนเองให้เรียบร้อย ไม่กีดขวางการเข้าติดตั้งของช่าง
โดยสามารถนำเอกสารหรือของบริเวณขอบโต๊ะวางจัดเก็บชั่วคราวได้ที่ห้องเก็บของชั้น 1
เมื่ิอช่างทำการติดตั้งเสร็จร้อยแล้ว สามารถจัดสิ่งของเข้าที่บนโต๊ะ และใช้งานได้ตามปกติ
ทั้งนี้ขออภัยในความไม่สะดวกด้วยนะคะ
จึงเรียนมาเพื่อแจ้งให้ทราบและดำเนินการโดยทั่วกัน"
ประโยคประมาณนี้ รบกวนช่วยหน่อยภาษาอังกฤษหน่อยนะคะ ติสอนได้เลยนะคะ