คำตอบที่ได้รับเลือกจากเจ้าของกระทู้
ความคิดเห็นที่ 4
I bought the merchandise (แนบหมายเลขสินค้าบนอีเบย์ด้วยค่ะ) from ......... (seller's username). However, the product I received was defective. It had stuck pixels that were almost as long as the length of the screen and the remote control did not work.
I contacted the seller through eBay's Help Center to request a full refund. The seller instructed me to return the merchandise which I complied. However, I have not received the refund until now. I would appreciate your follow-up on this issue.
I contacted the seller through eBay's Help Center to request a full refund. The seller instructed me to return the merchandise which I complied. However, I have not received the refund until now. I would appreciate your follow-up on this issue.
แสดงความคิดเห็น
ซื้อของแล้วโดนโกงค่ะ
"ฉันได้ซื้อสินค้าจากผู้ขาย แต่สินค้าที่ผู้ขายส่งมาให้ฉันมีคุณภาพต่ำและมีปัญหา ขอบจอของมันมีStuck Pixel ยาวเกือบสุดหน้าจอและรีโมทของมันเสีย ไม่สามารถใช้งานได้
ฉันได้ติดต่อผู้ขายผ่านทางศูนย์ช่วยเหลือในebayแล้วว่าฉันต้องการเงินคืน ผู้ขายบอกให้ฉันส่งของคืน ซึ่งฉันได้ส่งคืนแล้ว แต่ผู้ขายยังไม่คืนเงินให้ฉัน ฉันต้องการเงินคืน"