ผมได้ทำเรื่องขอเงินไปเมื่อวันที่ 12 เดือนสิงหาปีที่แล้วจนถึงตอนนี้ผมก็ยังไม่ได้เงินคืนเข้า True money wallet อันนี้ข้อความจาก Steam support นะครับ
สวัสดี
เนื่องจากว่า ขณะนี้เราไม่มีเจ้าหน้าที่ที่สามารถตอบคำถามคุณเป็นภาษาไทยได้ ทางเราจึงต้องขอตอบกลับเป็นภาษาอังกฤษ เพื่อที่เราจะสามารถให้ความช่วยเหลือคุณได้โดยเร็วที่สุด คุณสามารถตอบกลับเป็นภาษาไทยได้ หากคุณไม่ต้องการใช้ภาษาอังกฤษ
This transaction was cancelled, which means we never received money for this purchase.
Your bank is holding the funds. They can release the funds when they are certain that the transaction was cancelled. Please give your bank the following text. It has information about the cancelled transaction.
To Whom It May Concern,
The following payment was authorized on 2022-08-12 but was cancelled by the merchant before settlement. However, this charge for 289.00 THB is still showing on Sommut’s statement. This transaction has been cancelled and will never be settled by the merchant.
Steam Games is requesting the authorization hold to be removed so that your customer may have access to their funds.
Transaction ID: 5631208041934777766
Merchant: Steam
Cardholder’s First and Last Name: Pawaris Sommut
Credit Card Type, Last Four: MasterCard-5840
Amount / Authorization date: 289.00 THB / 2022-08-12
We appreciate your assistance with this matter.
Let me know if your bank needs any other information, or if they have any questions about this text.
Steam Support
Lilian
ทำไม True money wallet ถึงคืนเงินช้า
สวัสดี
เนื่องจากว่า ขณะนี้เราไม่มีเจ้าหน้าที่ที่สามารถตอบคำถามคุณเป็นภาษาไทยได้ ทางเราจึงต้องขอตอบกลับเป็นภาษาอังกฤษ เพื่อที่เราจะสามารถให้ความช่วยเหลือคุณได้โดยเร็วที่สุด คุณสามารถตอบกลับเป็นภาษาไทยได้ หากคุณไม่ต้องการใช้ภาษาอังกฤษ
This transaction was cancelled, which means we never received money for this purchase.
Your bank is holding the funds. They can release the funds when they are certain that the transaction was cancelled. Please give your bank the following text. It has information about the cancelled transaction.
To Whom It May Concern,
The following payment was authorized on 2022-08-12 but was cancelled by the merchant before settlement. However, this charge for 289.00 THB is still showing on Sommut’s statement. This transaction has been cancelled and will never be settled by the merchant.
Steam Games is requesting the authorization hold to be removed so that your customer may have access to their funds.
Transaction ID: 5631208041934777766
Merchant: Steam
Cardholder’s First and Last Name: Pawaris Sommut
Credit Card Type, Last Four: MasterCard-5840
Amount / Authorization date: 289.00 THB / 2022-08-12
We appreciate your assistance with this matter.
Let me know if your bank needs any other information, or if they have any questions about this text.
Steam Support
Lilian