พอดีสั่งของจาก amazon.com ในวันที่ 26/07/59 แล้วมีการหักเงินจากบัญชีผ่านทางบัตรเดรบิตแล้วในเดียวกัน ปรากฏว่าสักพักทาง amazon.com ส่งเมล์มาว่าผู้ขายไม่สามารถจัดส่งสินค้าไปให้ที่อยู่ เราเลยรอสักพักคิดว่าคงคืนเงินแต่มาถึงตอนนี้ยังไม่มีการคืนโดยให้เราติดต่อทางผู้ขายแต่ผู้ขายแจ้งว่า
Thank you for writing. I verified the order was cancelled. Amazon directly controls payment information and refunds. Please contact Amazon directly through your account for information about the refund.ติดต่อทางอเมซอน
โดยเราติดต่อทางอเมซอนแล้วได้รับอีเมล์นี้บวกกับเลขธุรกรรม
I apologize for any inconvenience in this regard.
I've looked into your account and verified that your order for Lot of Women's Vintage Cat Eye Sunglasses UV Protection (Bulk-12-pairs, PC Lens) was canceled and I've confirmed that you were absolutely not charged for it. Though you won't be charged for this order, you may see an authorization on your credit card.
The amount indicated in your statement is not a charge but rather a purchase authorization. An authorization is not an actual charge to your credit card or bank account rather, it reserves the funds until the transaction is either processed or canceled. Kindly note that since this order was canceled, it will no longer appear in Your Account.
Please get in touch with your bank for assistance with the authorization removal. They can tell you why funds on your account may be unavailable and clarify their policy on how long they hold payment authorizations for online orders.
Some banks may hold funds in your account for these authorizations for between 48 hours and 30 business days even if the order is canceled.
I can provide you with the Transaction ID that can be found in your order so the bank can use these numbers to locate and remove the authorization in question.
เราก็ได้ติดต่อทางธนาคารแล้ว ธนาคารแจ้งว่าโอนเงินให้แล้วและยังไม่มีการโอนเงินคืนจากทางอเมซอนแต่อย่างไร
ขอสอบถามผู้รู้ไม่แน่ใจว่าจะต้องทำยังไงต่อค่ะหรือต้องรอสักพัก?????
ขอบคุณมากค่ะ
การเรียกเงินคืนจาก amazon.com จากสาเหตุ ผู้ขายไม่สามารถจัดส่งสินค้าไปให้ที่อยู่
Thank you for writing. I verified the order was cancelled. Amazon directly controls payment information and refunds. Please contact Amazon directly through your account for information about the refund.ติดต่อทางอเมซอน
โดยเราติดต่อทางอเมซอนแล้วได้รับอีเมล์นี้บวกกับเลขธุรกรรม
I apologize for any inconvenience in this regard.
I've looked into your account and verified that your order for Lot of Women's Vintage Cat Eye Sunglasses UV Protection (Bulk-12-pairs, PC Lens) was canceled and I've confirmed that you were absolutely not charged for it. Though you won't be charged for this order, you may see an authorization on your credit card.
The amount indicated in your statement is not a charge but rather a purchase authorization. An authorization is not an actual charge to your credit card or bank account rather, it reserves the funds until the transaction is either processed or canceled. Kindly note that since this order was canceled, it will no longer appear in Your Account.
Please get in touch with your bank for assistance with the authorization removal. They can tell you why funds on your account may be unavailable and clarify their policy on how long they hold payment authorizations for online orders.
Some banks may hold funds in your account for these authorizations for between 48 hours and 30 business days even if the order is canceled.
I can provide you with the Transaction ID that can be found in your order so the bank can use these numbers to locate and remove the authorization in question.
เราก็ได้ติดต่อทางธนาคารแล้ว ธนาคารแจ้งว่าโอนเงินให้แล้วและยังไม่มีการโอนเงินคืนจากทางอเมซอนแต่อย่างไร
ขอสอบถามผู้รู้ไม่แน่ใจว่าจะต้องทำยังไงต่อค่ะหรือต้องรอสักพัก?????
ขอบคุณมากค่ะ