จะส่งเมลไปขอเงินคืนจากApple

กระทู้คำถาม
พอดีเข้าไปในเเอฟนึงเเล้วไปกดว่าใช้งานฟรี1วัน เเล้วหลังจากนั้นเเอฟก็ต่ออายุการใช้งานให้เอง
พอรู้ตัวอีกทีเงินในบัญชีเราโดนหักไปแล้ว1200 มันเยอะมากสำหรับหนู ใครพอมีวิธีช่วยหรือเเนะนำไหมค่ะ
พอดีหนูกดรายงายปัญหาไป แล้วทางAppleก็ส่งเมลมาหาประมาณว่า
Thanks for choosing Apple. 
Hi Waranchana,

Thanks for contacting us.

I understand that you would like to cancel your subscription. I’m happy to help you with this today.

I've reviewed your case and have issued you a refund for the most recent subscription charge. I've also canceled your subscription.

Within 30 days, 1200.00 THB should be posted to the payment method used to make the purchase.

For more information on managing your subscriptions, including how to cancel subscriptions, see this article:

http://support.apple.com/HT202039

Note: Deleting a subscription app won't stop the subscription. If you change or cancel an existing subscription you may not be able to resubscribe to the same subscription at the same price you previously paid. Your subscription will end at the next renewal date if you cancel it.

For more information about subscriptions and purchases, see this page:

https://support.apple.com/billing

I hope you have a great rest of your day. If you have more questions, just reply to this email. I’m here to help.

Thanks,

Aishwarya
iTunes Store Customer Support
http://www.apple.com/support/itunes/ww
(พอดีหนูไม่เก่งภาษาอังกฤษอะค่ะ ใครพอจะอ่านเข้าใจช่วยหนูแปลหน่อยนะค่ะ )
แสดงความคิดเห็น
โปรดศึกษาและยอมรับนโยบายข้อมูลส่วนบุคคลก่อนเริ่มใช้งาน อ่านเพิ่มเติมได้ที่นี่