สั่งของมาหลายครั้งแล้วแต่ไม่เคยมีปัญหา(ไม่เคยสั่งจากผู้ขายคนนี้นะครับ) มีครั้งนี้ของช้า ใกล้ครบ45วันเลยเปิดเคสขอrefundเงินไว้ก่อน เป็นการเปิดเคสครั้งแรกเลย 6(- -" ผู้ขายเมล์กลับมาว่าแบบนี้ครับ
The logistics company said it might have been a little delayed by China Customs.The way to solve it: we resend a replacement via a fast way for free, about 15-20 days.If you receive double parcels, please refuse to sign one of them, and return it to us automatically, do you agree?If you agree, please kindly close the case first, it really does very bad effect on our store. Then inform us via eBay message after closed, we will arrange the reshipment for you asap. Appreciate for your understanding and waiting for your soon news to follow up. Best regard
แบบนี้ควรปิดเคสตามที่เค้าขอมั้ยครับเพราะถ้าปิดเคสแล้วจะเปิดอีกไม่ได้ ในกรณีที่ของชิ้นที่สองไม่ถูกส่งหรือไม่ได้ส่ง ก็จะไม่มีอะไรรับประกันเลยถูกรึเปล่าครับ ถ้าแบบนั้นผมควรทำอย่างต่อดีครับ?
ของจากอีเบย์ส่งช้า เปิดเคสไปแล้ว ผู้ขายบอกจะส่งของมาให้ด้วยช่องทางใหม่ แต่ขอให้เราปิดเคสก่อน ควรปิดไหมครับ?
The logistics company said it might have been a little delayed by China Customs.The way to solve it: we resend a replacement via a fast way for free, about 15-20 days.If you receive double parcels, please refuse to sign one of them, and return it to us automatically, do you agree?If you agree, please kindly close the case first, it really does very bad effect on our store. Then inform us via eBay message after closed, we will arrange the reshipment for you asap. Appreciate for your understanding and waiting for your soon news to follow up. Best regard
แบบนี้ควรปิดเคสตามที่เค้าขอมั้ยครับเพราะถ้าปิดเคสแล้วจะเปิดอีกไม่ได้ ในกรณีที่ของชิ้นที่สองไม่ถูกส่งหรือไม่ได้ส่ง ก็จะไม่มีอะไรรับประกันเลยถูกรึเปล่าครับ ถ้าแบบนั้นผมควรทำอย่างต่อดีครับ?