ขอความช่วยเหลือ จากผู้ที่เชี่ยวชาญภาษาอังกฤษหน่อยครับผม

สวัสดีครับ ผมได้โหลดแอฟที่เสียเงินจาก apple store มาผิด และผมก็ได้ทำการดำเนินเรื่องขอเรียกวงเงินคืน ครับ
และผมก็ได้อีเมล์ตอบกลับมาครับ แต่ด้วยความที่ผมโง่ภาษาอังกฤษมาก จึงทำให้ไม่รู้ความหมายของสิ่งที่เขาต้องการจะสื่อาสารครับ
จึงอยากจะวอนขอผู้ที่มีนยำใจช่วยแปลให้หน่อยว่า มันแปลว่าอะไร แล้ว ผมต้องดำเนินการต่ออย่างไรบ้าง ผมจะได้เงินคืนมั้ย
ข้อความในเมล์ฉบับบแรกครับ
Dear Thanachai,

Welcome to iTunes Store Customer Support. My name is Suvhan.

I understand that you you bought an In-App which you did not intend to buy. I realize your eagerness to have this resolved and I will be happy to help.

Thanachai, I’ve reviewed the circumstances of your case, and refunded your unintentional In-App Purchase. In this case, issuing a refund is an appropriate exception to the App Store Terms and Conditions, which state that all sales are final.

In five to seven business days, a credit of 19.99 USD should be posted to the credit card that appears on your receipt for that purchase.

For more information about In-App Purchases and how to restrict them, see these articles:

iPhone, iPad, and iPod touch: Understanding Restrictions
http://support.apple.com/kb/HT4213

iTunes Store: About In-App Purchases
http://support.apple.com/kb/HT4009

I hope this information would be helpful. Please feel free to contact me for further assistance.

Have a good day!

Sincerely,

............................
หลังจากได้รับเมล์ฉบับแรกแล้ว อีกไม่นานก็ได้เมล์อีกฉบับครับ
Hello again,

I wanted to send a quick note to see if you are still experiencing any difficulties with the iTunes Store. Resolving your issue is important to me, so please don't hesitate to reply if you need any further assistance.

Sincerely,

ยังไงก็รบกวนผู้รู้ด้วยนะครับผม
แสดงความคิดเห็น
โปรดศึกษาและยอมรับนโยบายข้อมูลส่วนบุคคลก่อนเริ่มใช้งาน อ่านเพิ่มเติมได้ที่นี่