คือน้องสาวเราสั่งซื้อแว่นตา จากเวปออนไลน์แห่งหนึ่ง ค่ะ (อเมริกา ) มีคำสั่งซื้อสินค้าไป และมีการส่งสินค้า ผิด ตาม ข้อความ ต่อไปนี้ ค่ะ
ครั้งแรก
Date: Tue, 19 Mar 2013 11:20:19 -0500
From: nicolet@ framesdirect .com
To: p.........@hotmail. com
Hello P,
We will need a updated address to re ship this product out to you.
Best regards,
Nicole T
ตอบไปดังนี้ค่ะ
my correct address is ---> 78-14 woodside ave, elmhurst, NY 11373, 3rd floor
ทางเวปผู้ขาย ส่งกลับมา
Ok we will re ship this product out to you and please make sure that you track your package and make sure someone is there to sign for this is going signature required thank you.
ตอบไปดังนี้
Thank you very much. But actually, How can I track my package. I don't have a tracking number.
ขอความช่วยเหลือค่ะ จะทำยังไงดีค่ะ ในกรณีนี้
ครั้งแรก
Date: Tue, 19 Mar 2013 11:20:19 -0500
From: nicolet@ framesdirect .com
To: p.........@hotmail. com
Hello P,
We will need a updated address to re ship this product out to you.
Best regards,
Nicole T
ตอบไปดังนี้ค่ะ
my correct address is ---> 78-14 woodside ave, elmhurst, NY 11373, 3rd floor
ทางเวปผู้ขาย ส่งกลับมา
Ok we will re ship this product out to you and please make sure that you track your package and make sure someone is there to sign for this is going signature required thank you.
ตอบไปดังนี้
Thank you very much. But actually, How can I track my package. I don't have a tracking number.