[CR] Samsung Online Shopping

I ordered phone from Samsung Online in Australia on 3 Sep 2022 for $838 but I found Westfield was $100 cheaper, I couldn't cancel my order so I contacted Samsung for cancellation, 4 Sep, Samsung emailed me back and told me I will get my money by 2-10 business days. They asked me to wait until 20 Sep. I emailed them again on 23 Sep, they told me that they will be submitted to the designated team for them to take further action. 28 Sep, I asked again, they said this concern has been escalated, however, there is no update yet and they will send a follow-up to our higher management for them to expedite this request. 29 Sep, I followed up again, they said Samsung are currently reviewing your case 
Samsung will contact you regarding the progress of your case within the next 2 business working days. Today 10 Oct, there are no human or animal from your organisation reached me at all. Disgusting Service. Am I a beggar for my own money? Is this how you treat your customer?
ชื่อสินค้า:   บริการ Samsung ที่โคตรแย่
คะแนน:     

CR - Consumer Review : กระทู้รีวิวนี้เป็นกระทู้ CR โดยที่เจ้าของกระทู้

  • - จ่ายเงินซื้อเอง หรือได้รับจากคนรู้จักที่ไม่ใช่เจ้าของสินค้า เช่น เพื่อนซื้อให้
  • - ไม่ได้รับค่าจ้างและผลประโยชน์ใดๆ
แสดงความคิดเห็น
อ่านกระทู้อื่นที่พูดคุยเกี่ยวกับ  Samsung Smartphone โทรศัพท์มือถือ Samsung
โปรดศึกษาและยอมรับนโยบายข้อมูลส่วนบุคคลก่อนเริ่มใช้งาน อ่านเพิ่มเติมได้ที่นี่