ได้รับอีเมล์จากทางApple ว่าได้รับทำการสั่งซื้อapp เราต้องแก้ไขอย่างไรครับ (เราไม่ได้สั่งซื้อ)

กระทู้คำถาม
Dear Costumer,
Thank you for the following product.
Product item : Space Qube
Order Number : HDH6YMK37
Order Total : $34.99

If you did not authorize this purchase, Read secure message by opening the attacment (PDF).
you will be prompted to open (view) the file or save (download) it to your computer.
for best results, save the file first, then open it in a Web browser.
-------------------------------
Dear Customer,
Your Apple ID was used to sign in to iCloud website and make a payment via iTunes Store
This is detail your activity
item : Space Qube
Order Number : HDH6YMK37
Order Total : $34.99
IP Address : 190.153.81.31 (31.81.153.190.net-uno.net)
Location : Valencia, Carabobo, Venezuela
Browser : Mozilla/5.0  (Macintosh; Intel Mac OS X 10_10_5)
Platform : MacOS
.....................


Support team detect unauthorised person has accessed
your account and now your account access has been locked for security measures,
you must cancel this purchase from your Apple ID account page at:

Click Here
...............................................................................................................................................

เพื่อนๆพี่ๆช่วยแนะนำด้วยครับ  เราต้องแก้ไขอย่างไร
นี่เป็นไวรัสหรือเปล่า หรือว่าอีเมล์ผมโดนแฮกครับ

ขอบพระคุณครับ
แก้ไขข้อความเมื่อ
แสดงความคิดเห็น
อ่านกระทู้อื่นที่พูดคุยเกี่ยวกับ  iPhone App Mac Apple ID iTunes Mobile Application
โปรดศึกษาและยอมรับนโยบายข้อมูลส่วนบุคคลก่อนเริ่มใช้งาน อ่านเพิ่มเติมได้ที่นี่