ใครมีประสบการณ์สั่งของรบกวนช่วยดูรายการสั่งซื้อจาก drugstore ให้หน่อยค่ะ

ตอนแรกเราใช้บัตรของ citi bank แต่ไม่สามารถตัดยอดได้ มีเมลล์มาแจ้งให้เราแก้ไข้รายละเอียดการจ่ายเงิน เราเลยเปลี่ยนบัตรไปใช้ของ uob ยอดตัดค่ะ แต่ตัดเฉพาะยอดที่ 2 จำนวน us$25.99 แล้วก็มีเมล์มาแจ้งอีกตามข้างล่างค่ะ แจ้งเหมือนครั้งแรกที่ตัด citi bank ไม่ผ่าน

Greetings from drugstore.com,

Thank you for your order! Unfortunately, we are unable to process your order (#0xxxxxxxxxxxxxx) using the payment information you provided. Please follow these steps to update your payment information:

Please do not place a new order. This can result in duplicate orders being processed.

Return to drugstore.com
Sign in to your account with your e-mail address and password.
Click the orders link, then click the order number displaying the message, "Problem (awaiting input)".
On the Order Details page, click "review your payment information".
After you've completed the instructions on the Update Payment Method page, we will be happy to process your order again. Please note, it may take up to 30 minutes for our system to receive the updated information.

If you would like to check the status of your order after you have updated your credit card information, you can do so by following the above instructions. Once your credit card information has been accepted, your order number will display the message "Processing". Again, this may take up to 30 minutes from when you submit the corrected information.

You will receive a confirmation message via e-mail as soon as your order has shipped.

Thanks again for shopping at drugstore.com. We appreciate your patience and look forward to processing your order soon. If you have any questions or concerns regarding this order, please reply to this message at orders@drugstore.com.



ตอนนี้สถานะขึ้นตามรูปเลยค่ะ สำหรับรายการที่ยังไม่ตัดบัตรเพราะว่าไม่มีของใช่มั้ยคะ เราก็รอให้ทางระบบแจ้งว่ามีของแล้วรอยอดตัดบัตรอย่างเดียว ถูกต้องมั้ยคะ ถ้าจะยกเลิกก็คงได้เฉพาะรายการแรก รายการที่2คงไม่ทันแล้ว

รบกวนเพื่อนๆ ด้วยค่ะ

คำตอบที่ได้รับเลือกจากเจ้าของกระทู้
ความคิดเห็นที่ 5
ทางเวบอาจส่งของแยก package  จึงตัดบัตรทีละรายการที่ของส่งแล้วค่ะ

Shipment #1 เขียนชัดเจนนะคะว่า await input คือ รอของอยู่  (ศูนย์กลางที่ส่งของ อาจไม่ไม่ของ ต้องรอเอาของมาจากสาขาต่างๆ น่ะค่ะ)
แสดงความคิดเห็น
โปรดศึกษาและยอมรับนโยบายข้อมูลส่วนบุคคลก่อนเริ่มใช้งาน อ่านเพิ่มเติมได้ที่นี่