ผมสั่งออนไลน์ไปแล้วทางpebbleเมลกลับมาตามนี้
Dear XXX,
Unfortunately, we were unable to successfully process your Pebble Order #XXXXXX
There are a number of reasons why a purchase may not succeed, and we won't be able to help you resolve this issue due to banking privacy restrictions on information sharing. Your card has not been charged.
If you would like to try your purchase again, you may do so on our website. If the problem persists, please email our support team by replying to this message.
Alternatively, we work with several retail partners who would be happy to put a new Pebble on your wrist! The original Pebble is also available for purchase through Best Buy, Target, select AT&T stores, and Amazon.com. Pebble Steel is currently available for purchase online and in stores at Best Buy USA.
Team Pebble
ผมก็กลัวว่าการทำรายการสั่งซื้อของผมมันจะerrorเลยโทรไปถามจนท.บัตรเครดิตได้คำตอบมาว่ามีรายการส่งยอดมาแล้ว แต่ต้องรอทางร้านค้า(Pebble)ส่งบิลเข้ามาภายใน10วัน ก็เลยงงว่าทางPebbleเองจะส่งเมลมาแจ้งทำไมว่ารายการของเราerror เจอหัวข้อเข้าไป"Pebble Order - Processing Error"ก็เลยงง มีใครเคยสั่งแล้วเป็นแบบนี้บ้างครับ
มีใครเคยสั่งซื้อนาฬิกาPebbleบ้าง?
Dear XXX,
Unfortunately, we were unable to successfully process your Pebble Order #XXXXXX
There are a number of reasons why a purchase may not succeed, and we won't be able to help you resolve this issue due to banking privacy restrictions on information sharing. Your card has not been charged.
If you would like to try your purchase again, you may do so on our website. If the problem persists, please email our support team by replying to this message.
Alternatively, we work with several retail partners who would be happy to put a new Pebble on your wrist! The original Pebble is also available for purchase through Best Buy, Target, select AT&T stores, and Amazon.com. Pebble Steel is currently available for purchase online and in stores at Best Buy USA.
Team Pebble
ผมก็กลัวว่าการทำรายการสั่งซื้อของผมมันจะerrorเลยโทรไปถามจนท.บัตรเครดิตได้คำตอบมาว่ามีรายการส่งยอดมาแล้ว แต่ต้องรอทางร้านค้า(Pebble)ส่งบิลเข้ามาภายใน10วัน ก็เลยงงว่าทางPebbleเองจะส่งเมลมาแจ้งทำไมว่ารายการของเราerror เจอหัวข้อเข้าไป"Pebble Order - Processing Error"ก็เลยงง มีใครเคยสั่งแล้วเป็นแบบนี้บ้างครับ