ปรึกษาผู้เชียวชาญด้านอีเบย์ ลูกค้าส่งข้อความมาแบบนี้ควรจะแก้ไขปัญหายังไงดีครับ?

กระทู้คำถาม
"It was difficult for me to leave feedback for you because you did not include the auction receipt in the shipment. I participated in a few auctions for (ชื่อสินค้า) from different sellers and it was so difficult for me to figure out from what seller the package came. The only clue that helped me was that I bought two items from you.
I did not mention this in my feedback but this is very unprofessional.

YOU MUST INCLUDE IN YOUR SHIPMENT THE AUCTION RECEIPT WITH EBAY ITEM NUMBER."

ผมได้รับข้อข้อความ eBay message แบบนี้ตั้งแต่เช้าเลย ความรู้ภาษาอังกฤษก็แข็งแรงเหลือเกิน (ประชด) แต่พอเดา ๆ ได้ว่าผมต้องส่งใบเสร็จให้เขาด้วย แต่ผมไม่ได้ส่งไป ประเด็นคือ ผมจะต้องแก้ปัญหานี้ยังไงดีครับ?? จะโดน Defect หรือ Suspension หรือเปิดเคสอะไรหรือเปล่า? ขอบคุณล่วงหน้าครับ

แสดงความคิดเห็น
โปรดศึกษาและยอมรับนโยบายข้อมูลส่วนบุคคลก่อนเริ่มใช้งาน อ่านเพิ่มเติมได้ที่นี่