จองห้องพักกับ booking สอบถามหน่อยครับ

กระทู้คำถาม
จขกท ได้จองห้องไว้กับ booking.com ได้รับเมล์ยืนยับการจองมาเเล้ว  เเต่ทางโรงเเรมที่ จขกท จองไว้เมล์มาหาครับ

Dear ..........

We have received your booking from 1-May-2015 to 3-May-2015 but unfortunately, we cannot accommodate you as your booking has clashed with another booking at the same time. We apologise for the inconvenience caused and hope you could find another place for accommodation. Please proceed to cancel your booking at Booking.com as soon as possible.

Please reply so that we know you are fully aware of your situation.
Sorry once again.

Best regards,
The Hut Team


อย่างนี้เเสดงว่าไม่มีห้องใช่ใหมครับ   เเล้วให้เราเข้าไปยกเลิกการจองกับ booking.com เองใช่ใหมครับ
แสดงความคิดเห็น
อ่านกระทู้อื่นที่พูดคุยเกี่ยวกับ  โรงแรมรีสอร์ท
โปรดศึกษาและยอมรับนโยบายข้อมูลส่วนบุคคลก่อนเริ่มใช้งาน อ่านเพิ่มเติมได้ที่นี่