ลงขายได้เดือนแรกลงขายได้ไม่เกิน 10 ชิ้น
เดือนที่สองขยับมาไม่เกิน 20 ชิ้น
ลงขายสินค้าไป17 ชิ้น ขายไปได้แล้ว 5 ชิ้น
แต่เดือนที่สองเกิดปํญหาลงขายสินค้าที่เหลือ อีก 3 ชิ้นสุดท้ายไม่ได้ มันขึ้นข้อความนี้มา
Attention Sellers:
Attention!
We've noticed some activity on your account, and we need your help in verifying some information. We're sorry for this inconvenience, but while we're working things out with you, you'll have limited access to list new items on eBay.
Please proceed to your my eBay and follow the steps outlined in the email we sent you. Thanks for your attention to this matter!
เมือวานเลยส่ง e-mail ไปหา ebay ว่าเกิดอะไรขึ้นถึงลงขายของไม่ได้ โดยใช้ google translate
วันนี้ ebay ตอบกลับมา
We've protected your selling account
Hi .......
Thanks for consistently delivering exceptional service to your buyers. We'r

to provide you a marketplace where you can sell with confidence. That's why we've taken the following steps during the past month to protect your account:
Upgraded 1 of your detailed seller rating(s) to five stars
We've already updated your seller dashboard to reflect these changes, which are for transactions made during the past year. When we remove transaction defects, your transaction defect rate may not go down if you had transactions that received more than one defect.
We'll continue to improve our monitoring, detection systems, and policies to protect sellers like you. To see these updates, go to your Seller Dashboard .
อ่านแล้วก้ไม่ค่อยเข้าใจ ไม่รู้ต้องทำยังไงต่อ ขอความช่วยเหลือจากทีครับ
ขอความช่วยเหลือจากผู้เคยประสบปัญหากับ ebay หน่อยครับ
เดือนที่สองขยับมาไม่เกิน 20 ชิ้น
ลงขายสินค้าไป17 ชิ้น ขายไปได้แล้ว 5 ชิ้น
แต่เดือนที่สองเกิดปํญหาลงขายสินค้าที่เหลือ อีก 3 ชิ้นสุดท้ายไม่ได้ มันขึ้นข้อความนี้มา
Attention Sellers:
Attention!
We've noticed some activity on your account, and we need your help in verifying some information. We're sorry for this inconvenience, but while we're working things out with you, you'll have limited access to list new items on eBay.
Please proceed to your my eBay and follow the steps outlined in the email we sent you. Thanks for your attention to this matter!
เมือวานเลยส่ง e-mail ไปหา ebay ว่าเกิดอะไรขึ้นถึงลงขายของไม่ได้ โดยใช้ google translate
วันนี้ ebay ตอบกลับมา
We've protected your selling account
Hi .......
Thanks for consistently delivering exceptional service to your buyers. We'r
Upgraded 1 of your detailed seller rating(s) to five stars
We've already updated your seller dashboard to reflect these changes, which are for transactions made during the past year. When we remove transaction defects, your transaction defect rate may not go down if you had transactions that received more than one defect.
We'll continue to improve our monitoring, detection systems, and policies to protect sellers like you. To see these updates, go to your Seller Dashboard .
อ่านแล้วก้ไม่ค่อยเข้าใจ ไม่รู้ต้องทำยังไงต่อ ขอความช่วยเหลือจากทีครับ