พอดีเห็นโฆษณาทางสื่อในโลกโซเชียล
ที่สื่อได้ดีและเยี่ยมยอด และเอามาฝากกันนะครับ
ผิดพลาดประการใดก็ขออภัยไว้ ณ ที่นี้ด้วยครับ
1) Torture Victims Are People Just Like You And Me
ผู้ที่ตกเป็นเหยื่อการทรมาน เป็นคนเช่นเดียวกับคุณ

Advertising Agency: Advico Y&R, Zurich, Switzerland
2) Stop The Violence: Don’t Drink And Drive
หยุดความรุนแรง:ไม่ดื่มขณะขับรถ

Advertising Agency: Terremoto Propaganda, Curitiba, Brazil
3) Premature Ending: “If you smoke, statistically your story will end 15% before it should.”
จบก่อนกำหนด: ถ้าคุณสูบบุหรี่เรื่องราวชีวิตคุณจะสั้นลง 15%

Advertising Agency: Iris, London, UK
4) World Wide Fund For Nature: Frightening vs. More Frightening
น่ากลัว vs น่ากลัวกว่า(อืมม จริงๆด้วย)

Advertising Agency: DDB&CO., Istanbul, Turkey
5) Your Skin Color Shouldn’t Dictate Your Future
สีผิวของพวกสู ไม่ได้เป็นตัวกำหนดอนาคตนะจ๊ะ

Advertising Agency: Publicis Conseil, Paris, France
40 โฆษณาที่ทรงพลังที่สุดในโลกที่จะทำให้คุณหยุดและคิด
ที่สื่อได้ดีและเยี่ยมยอด และเอามาฝากกันนะครับ
ผิดพลาดประการใดก็ขออภัยไว้ ณ ที่นี้ด้วยครับ
1) Torture Victims Are People Just Like You And Me
ผู้ที่ตกเป็นเหยื่อการทรมาน เป็นคนเช่นเดียวกับคุณ
Advertising Agency: Advico Y&R, Zurich, Switzerland
2) Stop The Violence: Don’t Drink And Drive
หยุดความรุนแรง:ไม่ดื่มขณะขับรถ
Advertising Agency: Terremoto Propaganda, Curitiba, Brazil
3) Premature Ending: “If you smoke, statistically your story will end 15% before it should.”
จบก่อนกำหนด: ถ้าคุณสูบบุหรี่เรื่องราวชีวิตคุณจะสั้นลง 15%
Advertising Agency: Iris, London, UK
4) World Wide Fund For Nature: Frightening vs. More Frightening
น่ากลัว vs น่ากลัวกว่า(อืมม จริงๆด้วย)
Advertising Agency: DDB&CO., Istanbul, Turkey
5) Your Skin Color Shouldn’t Dictate Your Future
สีผิวของพวกสู ไม่ได้เป็นตัวกำหนดอนาคตนะจ๊ะ
Advertising Agency: Publicis Conseil, Paris, France