ส่งเรื่องไปตั้งแต่ 24 ตุลา ทั้งโทรไป ทั้งเมล์ไป (CC ก็ไม่เคยรับรู้อะไร รับเรื่องอย่างเดียว)
เข้าไปดูทีไร in progress ตลอด
ล่าสุดวันที่ 6 ม.ค.57 มีเมล์ตอบกลับมา หลังจากที่ส่งเมล์ไปร้องเรียนเกือบ 3 อาทิตย์
Dear XXXXXXXXX
Thank you for emailing AirAsia and we are sorry for the delay in responding to your e-mail.
In response to your email, please accept our apologies for the inconvenience caused due to late refund process. We understand your frustration in not being able to obtain your refund promptly. As part of our Terms and Conditions, the refund policy states that you will receive your refund within 30 working days.
Anyway we have forwarded your issue to our refund team to expedite refund process as soon as possible.
Once again we do apologize for inconvenience caused and we hope to serve you again in the next opportunity given.
Thank you for your kind choosing AirAsia.
Warm Regards,
Nattapon Prachakul
Customer Care
Thai AirAsia
บอกว่าจะส่งเรื่องให้อย่างเร่งด่วน
สรุปตั้งแต่วันนั้นจนถึงวันนี้ ยังเงียบ.......
เอาไงกะมันดีครับ
air asia ยังไม่คืนเงินค่าภาษีสนามบินซักที
เข้าไปดูทีไร in progress ตลอด
ล่าสุดวันที่ 6 ม.ค.57 มีเมล์ตอบกลับมา หลังจากที่ส่งเมล์ไปร้องเรียนเกือบ 3 อาทิตย์
Dear XXXXXXXXX
Thank you for emailing AirAsia and we are sorry for the delay in responding to your e-mail.
In response to your email, please accept our apologies for the inconvenience caused due to late refund process. We understand your frustration in not being able to obtain your refund promptly. As part of our Terms and Conditions, the refund policy states that you will receive your refund within 30 working days.
Anyway we have forwarded your issue to our refund team to expedite refund process as soon as possible.
Once again we do apologize for inconvenience caused and we hope to serve you again in the next opportunity given.
Thank you for your kind choosing AirAsia.
Warm Regards,
Nattapon Prachakul
Customer Care
Thai AirAsia
บอกว่าจะส่งเรื่องให้อย่างเร่งด่วน
สรุปตั้งแต่วันนั้นจนถึงวันนี้ ยังเงียบ.......
เอาไงกะมันดีครับ