Free Wi-Fi ของ JTO ที่ให้ลงทะเบียนฟรี2000 ท่านแรกในแต่ละเดือน มีเมลล์แจ้งมายกเลิกให้ลงทะเบียนใหม่แต่ใส่อีเมลล์เดิมไม่ได้

กระทู้คำถาม
Greetings from the Japan Tourism Agency's Visit Japan Free Wi-Fi Offer Secretariat.Thank you for your application.

We are writing to inform you that a portion of the IDs and passwords issued
on Tuesday, October 1 and Wednesday, October 2 of this year have been
rendered invalid due to a technical issue. Please submit a new application
at one of the URLs listed below:

(English site: http://www.visitjapan.jp/ASEAN/en/free-wifi/
(Thai site: http://www.visitjapan.jp/ASEAN/th/free-wifi/
(Vietnamese site: http://www.visitjapan.jp/ASEAN/vi/free-wifi/
(Indonesian site: http://www.visitjapan.jp/ASEAN/in/free-wifi/

We apologize for any inconvenience this may have caused and ask for your
understanding in this matter.

*This email is intended for persons who have applied for the Japan Tourism Agency's Visit Japan Free Wi-Fi Service. If you have received this email but have not applied for the service, please delete immediately.


ลองเข้าไปลงทะเบียนใหม่แล้วแต่ระบบบอกว่าอีเมลล์นี้เคยลงทะเบียนไปแล้ว

แบบนี้จะยังไช้ ID- Password เดิมที่ส่งมาให้ตอนแรกได้อยู่หรือไม่

หรือต้องเปลี่ยนอีเมลล์ใหม่ไปเลย?

มีใครได้รับเมลล์แจ้งแบบนี้บ้างครับ
แสดงความคิดเห็น
โปรดศึกษาและยอมรับนโยบายข้อมูลส่วนบุคคลก่อนเริ่มใช้งาน อ่านเพิ่มเติมได้ที่นี่