มีใครได้เมล์ยกเลิกไฟลท์ air macau ที่จองผ่านทางcheaptickets บ้างมั๊ยคะ

เมื่อเช้าเช็คเมล์ มีเมล์เข้ามาจาก Vayama Customer Support Team ว่าเที่ยวบินที่เราจองโดนยกเลิก
และมีตัวเลือกให้คือเปลี่ยนเที่ยวบินและวันเดินทางซึ่งเลื่อนออกไปเป็นเดือน หรือรับเงินคืนใช้เวลา 45-60 วัน
ก็เลยโทรไปถามทางสายการบินโดนตรง เพราะงงว่าเที่ยวบินใหม่ที่ให้มามันบินโดย China Eastern ไม่ใช่ Air Macau
แถมยังบินไปลงซัปโปโร ไม่ใช่ โอซาก้า
ทางสายการบิน Air Macau ที่กทม.ก็ยืนยันกลับมาว่าเที่ยวบินยังเป็นแบบเดิมที่เราจองไว้ และส่งเมล์กลับมาให้
ตอนนี้ก็เลยงงๆ ว่าเมล์ที่ส่งมาจาก Cheaptickets นี้มันยังไง ข้อความประมาณนี้ค่ะ

Dear ชื่อเรา
We have received information from our airline partners indicating their need to cancel or change one or more of the flights you booked with Vayama. These changes are initiated by the airlines, not Vayama. The airlines has given protection to re-accommodate your travel needs by offering alternative flight as close to the original times booked as possible.
BELOW IS THE NEW SCHEDULE PROVIDED BY THE AIRLINE
OPTION:01
MU 542 27APR BKK-PVG 450P1010P 27APR
MU 279 28APR PVG-CTS 815A1230P 28APR

MU 280 26MAY CTS-PVG 130P 350P 26MAY
MU 547 27MAY PVG-BKK 940P1255A 28MAY

OPTION:02
FULL REFUND (Will be credited in 45-60 days)
Please respond to this email if you accept the changes OR call our Customer Care Center at 1-650-265-1856 at your earliest convenience so that we may update and confirm you reservation.
Please have your Vayama Trip ID available at the time of your call.
Vayama Trip Id: โค้ดที่จองไว้
We apologize for any inconvenience associated with this change.

Sincerely
***
vayama Customer Support Team

Ticket Details
แสดงความคิดเห็น
อ่านกระทู้อื่นที่พูดคุยเกี่ยวกับ  สายการบิน เที่ยวต่างประเทศ
โปรดศึกษาและยอมรับนโยบายข้อมูลส่วนบุคคลก่อนเริ่มใช้งาน อ่านเพิ่มเติมได้ที่นี่